معرفی کسب و کار

دامپزشک در محل چه خدماتی ارائه میده و چرا باید انتخابش کنم؟

دامپزشک در محل انتخاب بسیار به جا و مناسب برای افرادی هستش که زمان کافی برای رفتن به کلینیک ندارن و یا وسیله حمل و نقل برای تردد در دسترسشون نیست. داشتن حیوان خانگی یه نعمته مخصوصا وقتی بعد از یه روز کاری طولانی به خونه میاین و از شمال استقبال گرمی میکنه. درسته که داشتن حیوان خانگی تجربه لذت بخشی برای سرپرست ها هستش اما مراقبت از اون با مسئولیت های زیادی همراهه. باید توجه داشته باشین که بچتون همیشه شاد و سالمه. اون مانند یکی از اعضای خانواده به مراقبت دائمی پزشکی نیاز داره. در مواقعی که حیوان خانگیتون احساس خوبی نداره بیرون بردن اون از خونه ی چالش محسوب میشه.

پلتفرم حیوانات خانگی وتوریا متشکل از دامپزشکان مجربیه که میتونه این خدمات رو در اختیار شما قرار بده.

مزیت های استفاده از دامپزشک در محل

وقتی به حیوان خانگیتون این فرصت داده میشه که قبل، درحین و بعد از معاینه اش تو خونه آروم بمونه ویزیت دامپزشکی براش خیلی راحت تر میشه. آرامش بیشتر به دامپزشکتون اجازه میده تا درک کامل تری از سلامتی بچتون داشته باشه.

اگر حیوان خانگیتون احساس خوبی نداره بردن اون به بیمارستان میتونه خیلی استرس زا و پر چالش باشه به ویژه وقتی که در نصف شب و زمان بخصوصی به مراقبت فوری پزشکی نیاز داشته باشه.

همچنین موندن تو ترافیک برای رسیدن به کلینیک خودش خیلی حوصله سر بره و ممکنه دقیقه های طلایی برای نجات دادن حیوان خانگیتون رو از دست بدین.

۱. محیطی با استرس کمتر برای حیوان خانگیتون

بیشتر حیوانات خانگی زمانی که سوار ماشین میشن درجه ای از اضطراب رو تجربه میکنن و همچنین وقتی به کلینیک میرن احساس ترس میکنن. هنگامی که با دامپزشکتون تماس میگیرین و درخواست خدمات در محل میکنین میتونین از تمام مزایا و مراقبت های لازم بهره مند شین. بدین ترتیب میتونین تو خونه بمونین و بدون اینکه استرسی به بچتون وارد شه از تمام خدمات لازم بهره مند شین.

۲. بالاتر بودن دقت تشخیص

زمانی که حیوان خانگیتون تو شرایط عاری از هر گونه استرس مورد معاینه قرار میگیره میتونیم بهتر وضعیت سلامتیش بر اساس معاینات پایه و اندازه گیری علائم حیاتی بسنجیم.

۳. راحتی و آسایش شما

اگر بخاطر محدودیت های حرکتی و یا نبود وسایل حمل و نقل نمیتونین به دامپزشک مراجعه کنین یا حوصله ی موندن تو ترافیک طاقت فرسا رو ندارین، خدمات دامپزشک در محل میتونه بهترین انتخاب برای شما باشه.

۴. انتخابی بهتر برای کسایی که بیشتر از یه حیوان خانگی دارن

دامپزشک در محل همچنین موجب آسایش و راحتی بیشتری برای خانواده هاییه که حیوانات خانگی متعددی دارن. این امر باعث میشه تا تموم بچه هاتون رو در یک ویزیت بررسی کنین. بنابراین مجبور نیستین برای هر حیوان خانگیتون نوبت ویزیت بگیرین.

۵. کاهش خطر بیماری های مسری

حیوانات خانگی دیگه هم تو کلینیک و بیمارستان دامپزشکی حضور دارن که بیشترشون به مراقبت های فوری پزشکی نیاز دارن. حتی اگر محیط استریل کنن بازهم احتمال ابتلای بچتون به بیماری های مسری وجود داره.

۶. کاهش اضطراب اتاق انتظار

اتاق انتظار برای بیشتر سگ ها ناخوشایند هستش. چون در این حین در اتاق انتظار همراه با گربه ها، خرگوش ها و حیوانات دیگه حضور داره و این مسئله غرایز سگتون رو به هم میریزه و عصبی و پرخاشگر میشه. از اونجایی که ممکن زمان زیادی رو منتظر بمونین این امر طاقت فرسا میشه و استفاده از خدمات دامپزشک در محل میتونه تموم این مشکلات رو برطرف کنه.

images_1719140400_6678003080e51.png

 

۷. مناسب برای حیواناتی که نقص حرکتی دارن

ممکنه حیوان خانگیتون نقص حرکتی داشته باشه و جا به جایی براش دردناک باشه. اینجاست که دامپزشک در محل به دادتون میرسه و مشکلتون رو برطرف میکنه.

۸. مناسب برای توله های واکسینه نشده

زمانیکه که بچتون به طور کامل واکسینه نشده باشه بردن اون به کلینیک یا بیمارستان دامپزشکی میتونه خطرناک باشه شما میتونین با اوردن دامپزشک به محل کارتون رو انجام بدین تا ویزیت بچتون در سلامت و ارامش کامل انجام شه.

۹. سرایت کمتر

اگر سگی دارین که بیماری های بسیار مسری داره میتونن از دامپزشک در محل بخواین که بهتون کمک کنه تا در تشخیص و مقابله با اون کمکتون کنه. با نرفتن به بیمارستان و کلینیک های دامپزشکی از سرایت بیماری به بقیه کوچولوهای دوست داشتنی جلوگیری میکنین.

 

خدمات مربوط به کلینیک ها

سرویس دامپزشک در محل میتونه بیشتر کارهایی که کلینک دامپزشکی انجام میده رو پوشش بده:

۱. ارزیابی بیماری

بعد از ثبت درخواست خدمات دامپزشک در محل، معمولا کارتون همون روز انجام میشه. اگر بچتون شروع به نشون دادن علائم بیماری کرد و میخواین نظر دومی داشته باشین دامپزشک در محل میتونه انتخاب مناسبی براتون باشه.

۲. انجام معاینات سلامتی

درست مثل خودمون که هر چند وقت یکبار باید بریم دکتر و آزمایش خون بدیم تا فاکتورهای خونیمون چک بشه، حیوانات خانگی هم باید چند وقت یکبار معاینه بشن تا از سلامت کامل بچتون‌ مطمئن بشین. باید سالی یکبار بچتون رو پیش دامپزشک ببرین تا مطمئن شین‌ هیچ بیماری و مشکلی نداره.

بهتره که هر ۶ ماه یکبار از بچتون آزمایش خون گرفته بشه. نمونه گیری تو قلمروی بچتون موجب میشه حیوان خانگیتون استرس کمتری بگیره.

 

images_1719140434_667800527f7d0.png

 

۳. واکسیناسیون

توله سگ ها و بچه گربه ها به سن مشخصی که میرسن باید واکسن های خاصی رو دریافت کنن. درسته که بردن حیوانات خانگی به کلینیک اولین گزینه ایی که به ذهنتون میرسه، اما باید توجه داشته باشین که هدف از واکسیناسیون بچتون اینه که سالم باشه و مبتلا به بیماری نشه، اما وقتی قبل از اینکه اولین دوزش رو دریافت کنه شما اون رو به محیط های شلوغی مثل کلینیک و بیمارستان میبرین بدتر در معرض ابتلا به انواع بیماری های واگیر دار حیوانات خانگی دیگه قرارش میدین. پس بهتره که با استفاده از واکسیناسیون در خدمات دامپزشک در محل خودتون این خطر رو به صفر برسونین.

۴.میکروچیپ

۵. تست های پوستی

دامپزشک سیار میتونه پوست سگتون رو بررسی کنه و به دنبال نشونه هایی از هر گونه ناهنجاری باشه که نشون بده سگتون به کمک نیاز داره و دامپزشکان سیار اکثرا آزمایش های تشخیصی دارن که میتونن در محل انجام بدن.

۶.مراقبت های پیشگیرانه مثل پیشگیری از انگل

انتخاب ضد انگل گربه و اقدام به انگل تراپی طبق پروتکل ها به طور منظم جزو اقدامات روتینیه که هر سرپرستی باید انجام بده. شما باید انگل تراپی برای بچتون رو هر سه ماه یکبار انجام بدین.

۷. مدیریت زخم

اگر بچتون آسیب دیده و نیاز به پانسمان داره، لازم نیست این همه راه تا کلینیک برین. ما همه کارهای لازم رو تو خونه براش انجام میدیم.

۸. آموزش و تربیت سگ

آموزش و تربیت سگ یکی از مسائل بسیار مهم برای کساییه که سگ دارن. سگ‌ها برای آموزش پذیری و داشتن رفتارهای مناسب احتیاج به یه متخصص دارن. حالا فکر کنین این متخصص کار آموزش رو در منزل خودتون، درست جایی که سگتون باهاش راحته انجام بده. طبیعتا میزان آموزش پذیری بسیار بالاتر خواهد بود. آموزش و تربیت سگ هم یکی از خدماتیه که توسط پیرا دامپزشک در محل انجام میشه.

images_1719140551_667800c7bf36f.jpg

ما میدونیم که حفظ سلامتی حیوان خانگیتون یکی از اولویت های اصلی شما به عنوان سرپرسته. تیم دامپزشکان وتوریا دوستدار بچه های شما و سلامتیشون هستن. ما عاشق ملاقات با توله سگ های دوست داشتنی و بچه گربه هاتون و تماشای رشدشون هستیم. همچنین در هنگام بیماری ها در کنارتون هستیم تا استرستون رو به حداقل برسونیم و حال حیوان خانگیتون رو خوب کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال روبیکای راهنمالند