معرفی کسب و کار

منظور از تبلیغاتی اسپانسری تلگرام چیست ؟

رشد و پیشرفت فضای تلگرامی و ورود تعداد کثیری از مردم جهان در این برنامه به ویژه کاربرانی ایرانی باعث شده است تمایلات افراد برای شروع بیزنس و کسب و کار در این شبکه افزایش پیدا کند چرا که این شبکه فرصت مناسبی برای دیده شدن کاربران خود از طریق ساخت چنل ایجاد کرده است . کاربران تلگرامی بنابر دلایل مختلفی همچون قابلیت‌های زیاد تلگرام و برقراری سریع ارتباطات در این برنامه تمایل بالایی برای فعالیت در این شبکه دارند به ویژه اینکه فعالیت در تلگرام و ساخت چنل و همچنین معروفیت و افزایش اعضا به نسبت راحت‌تر می‌باشد چرا که هیچ‌گونه محدودیتی برای این فعالیت وجود ندارد و هر فردی با هر سطحی می تواند فعالیت خود را شروع کند . آنچه که در فعالیت در شبکه تلگرام حائز اهمیت می‌باشد افزایش تعداد اعضا و ممبرهای کانال و چنل تلگرامی می‌باشد مدیران چنل‌ها برای افزایش تعداد اعضای خود روش‌های مختلفی را به کار می‌گیرند که یکی از این روش‌ها انجام تبلیغات اسپانسری تلگرام می‌باشد اما منظور از تبلیغات پروکسی تلگرام چیست و نحوه انجام آن چگونه است ؟

تبلیغات اسپانسری تلگرام چیست ؟

یکی از روش‌های پر بازده و رایجی که امروزه توسط بسیاری از افراد تایید شده و کاربران زیادی تمایل به انجام آن دارند تبلیغات پروکسی تلگرام می‌باشد ، تبلیغات پروکسی تلگرام در واقع تبلیغاتی هستند که در صفحه چت در تلگرام در بخش ابتدایی آن ظاهر می‌گردد به عبارتی با توجه به اینکه امروزه استفاده کردن از پروکسی ها بسیار رایج شده است و کاربران بیشماری از آنها برای وارد شدن و استفاده از این برنامه استفاده می کنند تبلیغات تلگرامی نیز به کمک آنها انجام می‌گیرد . برای اینکه بتوانید از پروکسی‌های تلگرام برای اتصال و همچنین استفاده از تلگرام استفاده کنید نیاز دارید ابتدا در کانال‌های ارائه دهنده پروکسی‌ها عضو شوید و بعد از عضویت برای اتصال بر روی لینک پروکسی ضربه بزنید بعد از اتصال معمولا کانالی به بخش چت شما اضافه میشود که در آن عضو نیستید اما این کانال اسپانسر پروکسی محسوب میشود و تا زمانی که به آن وصل هستید نمایش داده میشود . افراد در صورت تمایل می توانند در این کانال ها عضو شده و از محتوای تولیدی آن استفاده کنند و با تغییر پروکسی ها اسپانسر های دیگر نمایش داده میشوند ، این روش به دلیل اینکه کاربران را بر اساس میل و علاقه خود جذب می کند بسیار مناسب و پر بازده می باشد در نتیجه در صورت نیاز به افزایش تعداد اعضای خود این مورد جزو بهترین ها محسوب میشود .

 

 

نحوه ثبت تبلیغات پروکسی تلگرام ؟

برای اینکه بتوانید از این روش برای افزایش تعداد ممبر های خود استفاده کنید نیاز به سایت خرید ممبر پروکسی تلگرام دارید ، برای اینکار باید به وب سایت های بزرگ ارائه دهنده خدمات مجازی مراجعه کرده و در قسمت منو بخش تلگرام ممبر پروکسی دار را انتخاب کنید و تعداد مورد نیاز ممبر را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن تعداد درخواستی شما به چنل افزوده شود . با ثبت سفارش و خرید ممبر پروکسی تلگرام از وب سایت های معتبر لینک چنل شما به عنوان اسپانسر پروکسی قرار میگیرد تا هر فردی که این لینک استفاده می کند کانال را دیده و در صورت علاقمندی به آن وارد و سپس عضو شود ، باید بدانید که به تعداد مورد نیازی که ممبر ثبت کرده اید ممبر دریافت خواهید کرد پس این تبلیغ تا زمانی نمایش داده میشود تا این تعداد ثبت شده اضافه شوند . نوع دیگری تبلیغات پروکسی تلگرام به صورت ساعتی انجام میگیرد ، یعنی ساعت مشخصی را انتخاب می کنید مثلا حدود 24 ساعت تا به همان ساعت تبلیغات شما نمایش داده شود اما در این روش تعداد ممبر به اعضا تلگرام بستگی دارد که چه تعداد از آنها وارد کانال شوند .

 

 

مزایای خرید ممبر پروکسی تلگرام چیست ؟

خرید ممبر پروکسی دار تلگرام مزایای بسیار زیادی برای خریداران خود به همراه دارد که در ادامه به چند نکته از آنها اشاره خواهیم کرد

مزایای خرید ممبر پروکسی تلگرام

 

جذب اعضای واقعی

همه ما دوست داریم در چنل هایی عضو شویم که تعداد بالایی از کاربران را دارند به ویژه که این افراد فعال و تعامل بالایی داشته باشند چرا که تمامی این موارد در حالت کلی موجب می‌شوند که کانالی موفق باشد ، پس زمانی که تعداد افراد یک کانال بیشتر باشد شانس بالاتری برای دریافت و افزایش اعضای جدید دارد . زمانی که تعداد اعضای کانال خود را از طریق خرید ممبر پروکسی دار تلگرام افزایش می دهید ، باعث میشوید که تعداد بیشتری از افراد شما را بشناسند حتی اگر این افراد در چنل عضو نشوند باز برند شما در خاطر آنها باقی خواهد ماند و می توانید معروفیت خود را بیشتر کنید و اگر این اعضا بیشتر وارد کانال شوند ورودی های زیادی خواهید داشت .

 

افزایش تعامل کاربران

تعامل زمانی حاصل می‌شود که کاربری در چنل حضور داشته باشد و به مراتب با افزایش تعداد این کاربران تعامل در چنل نیز افزایش پیدا خواهد کرد در حالت کلی تعامل یعنی اینکه مخاطبان در صفحه شما فعالیت داشته باشند نسبت به محتواهایی که تولید می‌کنید ری اکشن نشان دهند آن را لایک کنند در گفتگوها و نظرات زیر پست ها چت کنند ، پست های تولیدی را ببینند تا ویو افزایش پیدا کند ، پست ها و محتواهای تولیدی را شیر و با دوستان خود به اشتراک بگذارند و اگر هم محصولی در چنل بود از آن خریداری کرده و استفاده کنند . پس در حالت کلی تعامل به میزان و تعداد کاربران وابسته است و هرچه تعداد این افراد بیشتر باشد به مراتب تعداد تعاملات نیز افزایش پیدا خواهد کرد این در حالی است که خرید ممبر پروکسی دار به شما کمک می‌کند که در یک زمان کوتاه به تعداد بسیار زیاد کاربران حقیقی و فعال دریافت بکنید و این یعنی بدون هیچگونه دردسری شما صاحب افراد حقیقی خواهید شد که در افزایش تعامل چنل نقش دارند .

 

قیمت به صرفه نسبت به سایر روش ها

افزایش ممبر کانال به وسیله سایر روش ها نیز انجام میشود این روش ها ممکن است ضمن اینکه زمان زیادی را از شما بگیرند در کنار آن هزینه زیادی را نیز در پی داشته باشند برای مثال اگر قصد افزایش تعداد اعضای کانال خود به کمک تبلیغات را داشته باشید بایستی هزینه های زیادی را به صاحبان سایر چنل ها بپردازید که فقط ۲۴ ساعت یا کمتر از آن لینک تبلیغ کانال شما را در چنل خود قرار دهند و بدین وسیله تعداد کاربران افزایش پیدا کند در نتیجه ما باید به کمک یک روش ساده تر که هزینه کمتری نیز به همراه دارد استفاده کنیم برای همین خرید ممبر اجباری بهترین گزینه محسوب میشود . ممبر پروکسی دار کیفیت بالایی دارد و دلیل اینکه افزایش تعداد اعضای واقعی چنل را به همراه دارد همچنین قیمت تمام شده ممبر پروکسی نسبت به سایر روش‌های افزایش تعداد اعضای تلگرام کمتر و به صرفه‌تر می‌باشد در نتیجه چه افرادی که تازه کانال خود را ایجاد کردند و اصطلاحا نوپا هستند و چه افرادی که مدت زمان طولانی از فعالیت آنها می‌گذرد و کاربران بیشتری را دارند و همچنین می‌خواهند بر تعداد اعضای قبلی خود بیفزایند می‌توانند از روش استفاده کنند .

 

آیا ممبر پروکسی دار تلگرام ریزش دارد ؟

 

شاید برای شما نیز جای سوال باشد که آیا ممبرهای پروکسی دار خریداری شده ریزش دارند یا خیر کاملاً واضح است که این روش ریزش بسیار کمی خواهد داشت و یا حتی در مواردی بدون ریزش خواهد بود چرا که کاربران بر اساس اراده خود وارد چنل شده و در آن عضو میشوند و هیچ‌گونه اجباری صورت نگرفته است بنابراین ریزشی صورت نخواهد گرفت مگر در ادامه کیفیت محتواهای کانال پسرفت کنند که این مورد در آینده می تواند باعث ریزش ممبر ها شود .

 

نتیجه

افزایش اعضا برای فعالیت اجباری می باشد نه تنها در تلگرام بلکه در تمامی برنامه ها نیاز به افزایش تعداد اعضا دارید تا به کمک این افراد شانس فروش بیشتر و محبوبیت بالاتری داشته باشید ، پس در قدم اول سعی کنید با کمک روش های متنوع به ویژه ممبر پروکسی دار تلگرام تعداد کاربران خود را بیشتر کنید تا شاهد رشد بی وقفه خود باشید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال روبیکای راهنمالند